دخمـَل ناناســـ


دخمـَل ناناســـ


کامنت دونی

 

ســـَلآم بچــِه هـــآ

 

خــِیلی خـــِیلی بــِه وِبلآگـَم خـٌوش اومـَدین

 

 

اینجآ هـَرچے بــِتونم میذآرَم!

هـَمِــﮧ چے!

اگـِه نـَظر بدین خــِیلی خوشحآل میشــَم

(نـَظرآتونو فــَقَط تو ایـטּ پست بدیـטּ)

 

 

ملســـــــــــی

 

دوسِتوטּ دآلـَم

 

فـِهلا بآبآے

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت22:57---11 مهر 1391
سلام!!!!
بر اثر اتفاقات این چند روز واسه خودم حس هیچ کاری نبود.ولی اجبار بر بیرون ریختن احساسم منجر به آپ شدید شد
ممنون و متشکر اگه سر بزنین...سپاس گذارم


پارسا
ساعت1:30---1 شهريور 1391
یه شاخه گل داریم اونم تقدیم شما باد به شرط اینه الان اپ کردم باید بیای پسش بدی

پارسا
ساعت16:13---21 مرداد 1391
``、ヽ``、ヽ`、ヽ、ヽ`ヽ 、、ヽ`、、ヽ`、.`ـ、ヽ` 、、ヽ``、ヽ`ヽ、、ヽ`ヽ `、ヽ、 ``、ヽ`、、``、ヽ`` `、ヽ、、ヽ、``、ヽ、、ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、ヽヽ、ヽ`、`` 、 `ヽ`、ヽヽヽ、 ヽ`ヽ` `、ヽ ``、ヽ`、ヽ、ヽ`ヽ、、ヽ` 、、ヽ`、.`ـ、ヽ`、、ヽ` `、ヽ`ヽ、ヽ`、``、`ヽ`、ヽヽヽ、 ヽ`ヽ``、ヽ``、ヽ`、ヽ、 ヽ` ヽ、、ヽ`、、ヽ`、.`ـ、ヽ 、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、ヽヽ、ヽ` ``、`ヽ`、```、ヽ`、ヽ 、ヽ`ヽ、、ヽ`、、ヽ`、.` ـ、ヽ`、、ヽ``、ヽ`ヽヽ` 、``、`ヽ`、ヽヽヽ、ヽ`ヽ``、ヽ
ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、
('_')ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ 、、
ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、
_||_、ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、

آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــم
منتظـــــــــــر حـــظــور گـــرمــت


پارسا
ساعت13:29---29 تير 1391
میدانم

که این روز هاحرف زیاد میزنم

اما

حرفم را نمیزنم

عزیز دل آپــــــــــــــــــــــــــــ ـم و منتظر حظور گرمت مثل همیشه


تي ام
ساعت9:36---2 خرداد 1391
سلام دوست عزيز لينکت کردم فقط بخاطر موزيک قشنگت ....خوشحال ميشم اگه سري بزني
راستي آهنگ موزيک وبلاگتم ميخوام خوشحالم ميکني همکاري کني


پارسا
ساعت14:04---16 ارديبهشت 1391
سلام عزیز!!!!خوبی حالت چطوره!!!!
از اونجایی که نظر همه دوستان و بازدید کننده ها برام مهم هست میخوام نظر شما رو هم بدونم در مورد قالب وبلاگم!!!
چند تا قالب انتخواب کردم و از بین اون قالبا با نظر شما یکی رو میخوام انتخواب کنم پس به لینک زیر بیا و نظرت رو بگو مرسی عزیز

http://alone.boy.mahtarin.com/post.php?p=95


sara
ساعت12:02---14 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

پارسا
ساعت1:39---17 فروردين 1391
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’

,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`

آپم بدوبیا

منتظرم نذاریاااااااااااااااااااااااا


soheil
ساعت21:23---6 فروردين 1391
kheili badi
cheghad kam be man ssar mizani


soheil
ساعت12:41---2 فروردين 1391
slm asisam ye tale bini sale 91 ro gozashtam biya bekhoon,,rasti man hamash too webet velamaپاسخ: merc azizam lotf dari

amir
ساعت20:59---1 فروردين 1391

طراحي وكتور و طراحي بنر به صورت رايگان
ساخت بنر به صورت فلش،طراحي وكتور هاي تبليغاتي سايت ها ، كاملا حرفه اي
براي ديدن بنر ها به سايت زير مراجعه نماييد
www.flashcs.loxblog.com


soheil
ساعت16:37---1 فروردين 1391
kheili webet khoshmele be manam sar bezan

پارسا
ساعت16:57---26 بهمن 1390
بابا سر شلوغ..میخوای سرتو بخارونم به کارت برسی؟؟
دررس خون هم که هستی
فدات خوب بخون تا خوب قبول بشی
هر موقع امدی منتظر حظورتم عزیز


پارسا
ساعت14:12---8 بهمن 1390
کجایی تو نیستی>>>

sahar
ساعت20:48---15 آذر 1390
nanas bia apidam veblaget toopppppppp

پارسا
ساعت0:33---29 آبان 1390
سلام دوست من
حالت چطوره!!!
میدونی خیلی وقته به من سر نزدی!!!
پس عجله کن چون آپ کردم توپ...
بدو بیا
نظر فراموش نشه که ناراحت میشم اگه نظر ندی
به امید دیدار


خالد
ساعت21:08---25 آبان 1390
وبلاگت عاليه از متنات معلومه خيلي عادم به روزي هستي افرين افرين

بچه مثبت
ساعت8:42---22 آبان 1390
سلام
کجایی نیستی ؟
من آپیدم بددددددددددددددو بدددددددددو بیا


بچه مثبت
ساعت0:09---8 آبان 1390
سلام ....
ممنون که اومدی وبم بازم بیا گلم
من شما رو لینکیدم .... شما هم من رو با همین اسم و آدرس بلینک
من آپم بیا....


بچه مثبت
ساعت23:41---6 آبان 1390
سلام ....
خیلی باحالی هم خوت هم وبت به من هم سر بزن باهم تبادل لینک داشته باشیم هم بد نیست


mahan
ساعت13:07---17 مهر 1390
به دنبال گمشده ای هستم...

همه ی وجودم را به تاراج برد...

اگر او را دیدید، نشانیهای مرا بدهید تا خودش را به من برساند.

به دنبال آرامشم میگردم.

شما اورا ندیدید؟؟؟!


پارسا
ساعت11:20---16 مهر 1390
ایول...عکس های مهناز و گلشیفته خیلی زیبا بود...
مسی


سجاد
ساعت20:28---15 مهر 1390
سلام
وب قشنگي داري موفق باشي


محمد
ساعت23:38---14 مهر 1390
سلام خسته نباشید.لطفا به وبلاگ من بیاید و بانظراتتون منو دلگرم کنید راستی اگه خواستین منو با عنوان:
.::عشقولانه های محمدومرضیه::.لینک کنیدوبه تبادل لینک اتوماتیک برید و اسم سایتتون را بذارید


I2R
ساعت23:33---14 مهر 1390
Are ToooPe - Bayad Behtar Beshe - Age Music V Clip Brooz Mikhay ToO Webet Bzari Mitooni Ham B Web Man Biay V B
WwW.MyRapSong.In


پارسا
ساعت13:22---13 مهر 1390
راستی بانو...یه زحمت دیگه!!!!اسم وبم تو لینک هاتون رو بزن پسرک تنها.....ادامش رو پاک کن مرسی

پارسا
ساعت13:20---13 مهر 1390
آپت عالی بووود مرسی عزیز!!!!
ممنون از لینکت...منم لینکت کردم..به اسم وبت....
عضو هم شدم....
موفق باشی بازم سر بزن...


Lale Antik
ساعت13:45---12 مهر 1390
سلام .وبلاگ خوبی داری.درود بر تو
اگه اهل تیپ هستی و دوست داری با کم ترین قیمت
بهترین تیپ رو بزنی به وبلاگ من (فروشگاه مارک)
حتما 1سر بزن
لباس و بدلیجات مارک با قیمتی باور نکردنی
برای لینک من رو به اسم (مارک) به آدرس:
www.ShopMark.loxblog.com
لینک کن .و بعد بهم خبر بده .منتظرتم...
لاله....


{☣۩AntiBoy۩☣}
ساعت13:43---12 مهر 1390
SaLaM Man (L)Hastam Omidvaram Hamisheeee Fazet + Bashe...
Veb Ba Hali Dari .
Be Manam 1sar Bezan Pashimon Nemishi.
Age Paye Hasti Ham Mitoni To Bax Ma Sabte Nam Koni ( Bax AntiBoy )
Man Shoma Ro Link Kardam lotfan Shoma Ham Man Ro Be Esme
{☣۩AntiBoy۩☣}
Be Addres
www.Il0veYou.loxblog.com
Link Konid Mc
Nazar Yadet Nare (¯`•¸•´¯)


علی
ساعت13:28---12 مهر 1390
وبلاگت قشنگه ولی اگه یهکم علمی فرهنگی سیاسی هم باشه بهتر میشه

SRR
ساعت21:14---11 مهر 1390
سلام خوبی وب خیلی خوبی داری عالیه اگه دوست داشتی به منم سری بزن خوشحال میشم

آماتیس
ساعت0:57---9 مهر 1390
سلام چه وب جالبی .................من عاشق آوریلم .............خیلی دوسش دارم ...............

پارسا
ساعت22:18---5 مهر 1390
نازی دوباره امدم بگم چرا بقیه پست هات نمیشه نظر داد؟؟

پارسا
ساعت22:16---5 مهر 1390
به به.عــــــالی بود وبت...



کاملا خوشم آمد....

با تبادل لینکت موافقم!!!!

دوباره به وبلاگم بیا!!!


وفا
ساعت22:18---2 مهر 1390
سلام ناناس جون...
چرا نمیشه واسه پستای دیگت نظر بذارم؟؟؟
آخه منم می خواستم بگم که...
باز آمد بوی گند مدرسه....
آخه چرااااااااااااااااااااااا؟
خدایا من نمی خوام باز شه....


دلشکسته
ساعت0:10---1 مهر 1390
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سری بزنی و نظر بدی

ashkii
ساعت13:15---31 شهريور 1390
حرفهادارم اما..بزنم يانزنم؟با توام با توخدایا!بزنم يانزنم؟همه ي حرف دلم با توهمين است كه"دوست.."چه كنم؟حرف دلم رابزنم يا نزنم؟عهد كردم دگراز قولو غزل دم نزنم زيرقول دلم آيابزنم يا نزنم؟گفته بودم كه به دريانزنم دل اما كودلي تا كه به دريابزنم يانزنم؟ازازل تابه ابدپرسش آدم اين است.دست برميوه حوا بزنم يانزنم؟به گناهي كه تماشاي گل روي توبودخاردرچشم تمنا بزنم يانزنم؟دست بردست همه عمردراين ترديدم:بزنم يانزنم؟ها؟بزنم يانزنم؟
به منم سربزن کوشولوی دوست داشتنی


ashkii
ساعت12:49---31 شهريور 1390
حرفهادارم اما..بزنم يانزنم؟با توام با توخدایا!بزنم يانزنم؟همه ي حرف دلم با توهمين است كه"دوست.."چه كنم؟حرف دلم رابزنم يا نزنم؟عهد كردم دگراز قولو غزل دم نزنم زيرقول دلم آيابزنم يا نزنم؟گفته بودم كه به دريانزنم دل اما كودلي تا كه به دريابزنم يانزنم؟ازازل تابه ابدپرسش آدم اين است.دست برميوه حوا بزنم يانزنم؟به گناهي كه تماشاي گل روي توبودخاردرچشم تمنا بزنم يانزنم؟دست بردست همه عمردراين ترديدم:بزنم يانزنم؟ها؟بزنم يانزنم؟
به منم سربزن کوشولوی دوست داشتنی


فرشاد
ساعت22:37---29 شهريور 1390
سلام
با دادن یک نظر در قرعه کشی هفتگی شرکت کنید.
هر هفته 3 برنده.


محسن
ساعت22:03---29 شهريور 1390
سلام دخمل ناناز.
لینک شدی. اگه لینکم کنی ممنون میشم.
پیش ما بیا
بای


وفا
ساعت21:35---29 شهريور 1390
بازم سلام...
بله متوجه شدم ..داشتم شوخی می کردم عزیزم..فقط همین وبلاگو دارید؟


شب گرد آریایی
ساعت21:09---29 شهريور 1390
سلام دوست عزیز...
وب زیبایی داری اما یا من همشو ندیدم
یا این که همش به اندازه ی دید من نبود
.......!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نآزے | تاريخ: سه شنبه 29 شهريور 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |